6.30 - 8.00 - schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne, służące realizacji pomysłów dzieci.
8.00 - 9.00 - zabawy integracyjne z grupą. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotoryczną). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci, ćwiczenia poranne, przygotowanie do śniadania.
9.00 - 9.30 - śniadanie.
9.30 - 10.45 - realizacja zadań edukacyjnych przez zajęcia z całą grupą.
10.45 - 11.30 - spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. w ogrodzie, na polanie w lesie, w parku lub w sali, ćwiczenia
gimnastyczne), przygotowanie do obiadu.
11.30 - 12.00 - obiad.
12.00 - 13.30 - relaksacja, słuchanie bajek, zajęcia dodatkowe.
13.30 - 14.00 - przygotowanie do podwieczorku.
14.00 - 14.30 - podwieczorek.
14.30 - 17.00 - ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych
zainteresowaniach.
6.30 - 8.00 - schodzenie się dzieci do sali, zabawy dowolne, służące realizacji pomysłów dzieci.
8.00 - 8.30 zabawy integracyjne z grupą. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotoryczną). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Przygotowanie do śniadania.
8.30 - 9.00 - śniadanie.
9.15 - 10.45 - realizacja zadań edukacyjnych przez zajęcia z całą grupą. 10.45 - 12.00 - spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu
. 10.45 - 12.00 - spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. w ogrodzie, na polanie w lesie, w parku lub w sali, ćwiczenia gimnastyczne), przygotowanie do obiadu.
12.00 - 12.30 - obiad.
12.30 - 14.30 - zajęcia w grupie, zajęcia dodatkowe. Przygotowanie do podwieczorku.
14.30 - 15.00 - podwieczorek.
15.00 - 17.00 - ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych
zainteresowaniach.